Psihološko savetovalište za mlade poziva u Školu partnerskih odnosa
Psihološko savetovalište za mlade SOS Ženskog Centra poziva mlade od 18 do 30 godina koje zanimaju teme o partnerskim odnosima da se prijave i pohađaju drugi ciklus radionica u okviru Škole partnerskih odnosa.

Ova škola, zamišljena je kao ciklus radionica, i namenjena je mladima oba pola uzrasta od 18 do 30 godina. Cilj ove škole je povećati znanje i veštine mladih za rast i razvoj u partnerskim vezama, aktivno učešće u kvalitetnim vezama, uočavanje važnosti kreiranja kvalitetnih partnerskih odnosa i prepoznavanje segmenata koji tome doprinose, izlazak iz štetnih veza i pravovremeno prepoznavanje signala nasilja u vezama.
“Kroz ovu školu bavimo se kulturom nenasilja, asertivnošću, afektivnim vezivanjem i emotivnom pismenošću na interaktivan način” – kaže Jelena Stojanović iz Psihološkog omladinskog savetovališta za MultiRadio.
Drugi ciklus obuhvata radionice sa sledećim temama:
08.09. – Kakve odnose kreiramo?
15.09. – “Once upon a time” – Da li su živeli srećno do kraja života?
22.09. – Ljubav preko žice – Online dating
29.09. – Da se podsetimo – “Šta to beše ljubav?”
Mesto: KC LAB, dr Hempta 2, Novi Sad
Vreme: 18h
Više o događaju možete naći na ovom linku. Ulaz je BESPLATAN. Radionice će se održavati u skladu sa aktuelnim epidemiološkim merama.
Prvi ciklus radionica završen je početkom jula meseca, a više o tome koje su teme bile možeš pronaći na stranici Psihološkog omladinskog savetovališta.
Sos ženski centar pruža usluge psihološkog savetovališta za žene i devojke, a sve usluge savetovališta su besplatne.
Prošle godine u saradnji sa MultiRadijom snimljene su video poruke u okviru projekta “Podrška je važna”.
Rad SOS Ženskog centra je institucionalno podržan od strane Vlade Švajcarske kroz projekat Zajedno za aktivno građansko društvo – ACT, koji sprovode Helvetas Swiss Intercooperation i Građanske inicijative.
Još tema o partnerskim odnosima možeš pronaći i u epizodama podkasta Instant psihodnevnica na našem sajtu ili youtube kanalu MultiRadija.
